Aanleiding

Omdat steeds meer accountantskantoren bezig zijn met het implementeren van digitale ondertekeningsoplossingen voor zowel SBR als pdf-ondertekening, is er vraag naar technische oplossingen om dit in te kunnen vullen. Al snel blijkt dan dat er ook de nodige procedurele en organisatorische aanpassingen nodig zijn. Om aan deze combinatie invulling te kunnen geven zijn ValidSign en Full•Finance Consultants een samenwerking aangegaan voor het marktgebied accountants- en administratiekantoren.

Over ValidSign

ValidSign biedt een oplossing voor het rechtsgeldig en digitaal ondertekenen van documenten; eenvoudig in gebruik en gemakkelijk te implementeren binnen de processen. Zo biedt ValidSign onder andere integraties met M-Files, Salesforce, Sharepoint, Office 365, Alfresco, K2, Nintex Workflows, MyCorsaNext en SAP Succesfactors.

ValidSign heeft inmiddels vele organisaties geholpen hun processen, die afhankelijk zijn van handtekeningen, om te zetten van papierintensief naar papierloos. Wereldwijd maken vele klanten van de ValidSign-oplossing gebruik waardoor het mogelijk is contracten met buitenlandse partners en/of klanten digitaal én rechtsgeldig te ondertekenen.

Over Full•Finance Consultants

Full•Finance is dienstverlener voor de accountancymarkt. Sinds vele jaren zijn wij een gewaardeerd partner en kennisleverancier van administratie- en accountantskantoren en andere partijen werkzaam in de branche. Zowel kleinere als grotere organisaties doen een beroep op onze jarenlange expertise. Wij bieden onze klanten ondersteuning als adviseur, sparringpartner, procesbegeleider, projectleider, cursusleider, trainer en docent.

Samenwerking

In de komende periode zullen wij de samenwerking vormgeven door een aantal gezamenlijke klanten te begeleiden bij de invoering van digitale ondertekening. Verder zullen we begin november een aantal workshops over digitale ondertekening organiseren.

Hebt u nog vragen, neem dan gerust contact op met Lucas Harbers van ValidSign of met Henk Aardoom van Full•Finance Consultants.