kantorenoverleggen

We faciliteren verschillende  kantorenoverleggen voor partners/vennoten en ict-verantwoordelijken van accountants- en administratiekantoren.

De overleggen vinden 4 maal per jaar plaats en zijn bedoeld om in vertrouwelijkheid allerlei kantoorzaken en actuele ontwikkelingen met collega’s te bespreken. De onderwerpen worden in overleg met de deelnemers bepaald.

regionale overleggen voor kantoren tot ca. 35 medewerkers
landelijk overleg voor kantoren tot ca. 100 medewerkers
landelijk overleg voor kantoren met meer dan 100 medewerkers
landelijk ict-kantorenoverleg voor ict-verantwoordelijken van kantoren tot ca. 100 medewerkers
landelijk ict-kantorenoverleg voor ict-verantwoordelijken van kantoren met meer dan 100 medewerkers

Als je interesse hebt voor deelname aan een of meer van bovengenoemde overleggen, neem dan contact met ons op (055 – 355 99 79). We kunnen dan de mogelijkheden bespreken.

facturatie en betaling

Wij factureren na de bijeenkomst;
Voor onze facturen geldt een betalingstermijn van 30 dagen.